Alla inlägg den 4 december 2019

Av Marianne Fihlman - 4 december 2019 19:47

Hej!

Ni har säkert märkt att jag försvunnit några månader. Det har hänt mycket, men inget har riktigt blivit som jag tänkt mig. Egentligen är jag van vid det, men det vore roligt om man någon gång kunde förvånas över att saker skulle fungera. 

Jag kom iväg till Mallorca, men det blev bara en vecka😢 

Jag är hemma i kalla Sverige och längtar tillbaka till ön.

Vet bara inte när?

Det kan ta månader eller år, men tillbaka ska jag.


Försöker hitta ett arbete som gör att jag kan spara ihop en ordentlig buffert. Det går inget vidare att hitta något, då det 

är så många sökande på varje tjänst. 


Nu står julen för dörren och mycket att stå i. Stjärnor och stakar har kommit upp och även några tomtar och änglar.

Det är även dags att komma igång med bakningen. Pepparkakor, lussebullar, och andra sorters godsaker. Lite dumt, då jag ska försöka gå ner i vikt. Tur att julen inte är allt för lång.

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2019
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards